Våra Servicestandarder

  1. Vi föregår med gott exempel.

2. Vi höjer ribban hela tiden eftersom vi ligger i framkanten av redovisningsyrket och revisionsyrket.

3. Våra klienter blir fullständigt nöjda med vad vi gör och hur vi gör det.

4. Vi upprätthåller alltid positiva relationer.

5. Vi hälsar på alla med namn, ögonkontakt och med ett leende.

6. Om vi gör ett misstag ber vi om ursäkt och gör om genast.

7. Vi visar alltid upp en positiv ”jag kan göra det”-attityd.

8. Vi fokuserar på lösningar till klienters problem. 

9.Vi är kreativa och innovativa i vår framhållning så vi kan hjälpa kunderna lyckas.

10. Vi agerar alltid med integritet. VI respekterar andra och är stärkande och upplyftande mot andra i konversationer.

11. Vi svarar alltid på alla kommunikationer senast i slutet av samma dag de mottogs.

12. Vi ansvarar för alla frågor och klagomål som vi mottar och ser till att de är besvarade inom samma arbetsdag som vi mottog dem.

13. Vi svarar alltid på telefonen inom två ringsignaler och säger med ett leende, ”Välkommen till Revisionskonsulterna, detta är [förnamn]”.

14. Vi är alltid representativa och uppför oss på ett passande sätt.

15. Vi agerar alltid i linje med företagsvärderingar.