Våra servicestandarder
- Vi föregår med gott exempel.
- Vi höjer ribban hela tiden eftersom vi ligger i framkanten av redovisningsyrket och revisionsyrket.
- Våra klienter blir fullständigt nöjda med vad vi gör och hur vi gör det.
- Vi upprätthåller alltid positiva relationer.
- Vi hälsar på alla med namn, ögonkontakt och med ett leende.
- Om vi gör ett misstag, ber vi om ursäkt och gör om – genast.
- Vi visar alltid upp en positiv ”jag kan göra det” – attityd.
- Vi fokuserar på lösningar till klienters problem.
- Vi är kreativa och innovativa i vår framhållning så vi kan hjälpa kunderna lyckas.
- Vi agerar alltid med integritet. Vi respekterar andra och är stärkande och upplyftande mot andra i konversationer.
- Vi svarar alltid på alla kommunikationer senast i slutet av samma dag som de mottogs.
- Vi ansvarar för alla frågor och klagomål som vi mottar och ser till att de är besvarade inom samma arbetsdag som vi mottog dem.
- Vi svarar alltid på telefonen inom två ringsignaler och säger med ett leende, ”Välkommen till Revisionskonsulterna , detta är [förnamn].”
- Vi är alltid representativa och uppför oss på ett passande sätt.
- Vi agerar alltid i linje med företagsvärderingarna